مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-02سياسي

برخورد قاطع دستگاه قضایی با زمین خواران در گیلان


باید با سودجویانی که هکتارها زمین را از کشاورزان به کمترین بها خریداری کرده و به ساخت و ساز غیرقانونی اختصاص می دهند برخورد قاطع صورت گیرد.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری استان گیلان گفت: باید با سودجویانی که هکتارها زمین را از کشاورزان به کمترین بها خریداری کرده و به ساخت و ساز غیرقانونی اختصاص می دهند برخورد قاطع صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان با تسلیت سالروز رحلت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی، به برخی از محورهای فکری ایشان در مدیریت جامعه اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: فکر و راه امام نباید فراموش شود و مدیران و مسئولان باید با مطالعه سیره و سخنان ایشان در صحیفه نور در امتداد مسیر انقلاب گام بردارند.

وی با بیان اینکه نمی توان نسبت به زندگی و معیشت مردم بی تفاوت بود افزود: اجرای حکم تخریب یک بنا در چند صد متر اراضی کشاورزانی که تنها دارایی شان است از اهداف صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال نیست، بلکه باید با سودجویانی که هکتارها زمین را از کشاورزان به کمترین بها خریداری کرده و به ساخت و ساز غیرقانونی اختصاص می دهند برخورد قاطع صورت گیرد.

رییس کل دادگستری استان گیلان از اقدامات در خصوص اراضی ملی چاف و چمخاله در راستای برخورد با زمین خواران انتقاد کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با زمین خواران در گیلان

برخورد قاطع دستگاه قضایی با زمین خواران در گیلان